Ремонт

Незалежно від бренду та вартості пристрою, всі моделі телефонів та планшетів можуть вийти з ладу з різних причин. Найбільш поширеними є:

- механічні впливи з пошкодженнями дисплеїв та сенсорних екранів ;

- потрапляння всередину корпусу води та інших рідин, що призводить до окислення та виходу з ладу плат та процесорів ;

- поломки usb та аудіо роз'ємів через інтенсивне навантаження та неакуратне використання;

- Втрата ємності акумуляторних батарей від багаторазового значного перегріву смартфона або недотримання правил експлуатації.

Точну причину чи причини поломки телефону чи планшета допоможе виявити діагностика на професійному устаткуванні, а ремонт краще довірити спеціалістам нашого авторизованого сервісного центру. У цьому випадку ви будете впевнені, що вам встановлять оригінальні запчастини, а не низькоякісні копії та дадуть гарантію на ремонтні роботи та комплектуючі.

Чи не складну заміну батареї, задньої кришки або інший дрібний ремонт, що не вимагає розбирання пристрою, реально виконати самостійно, замовивши в нашому магазині доставку необхідної деталі. Досвідчені користувачі за допомогою інженерного меню можуть провести самодіагностику телефону або планшета для виявлення непрацюючих модулів. Варто пам'ятати, що самостійне розбирання смартфона часто закінчується серйозними поломками, придбанням інших дорогих запчастин, необхідністю звернення до сервісного центру або невідновними пошкодженнями.

У магазині «Мобіль деталей» ви можете купити оригінальні комплектуючі, а також замовити їхню установку або заміну. Ціни на сайті під кнопкою "Купити з установкою" вже включають вартість запчастини та послуг сервіс центру "Робім Гуд".

Потрібно розуміти, що перед будь-яким ремонтом інженерами проводиться повна діагностика апарату, яка покаже усі пошкодження чи причини поломки. Так, наприклад, після падіння телефону можуть бути як видимі дефекти - розбитий дисплей, так і приховані - тріщини на платах, деформація корпусу та інші. Діагностика проводиться безкоштовно, після чого складається акт про несправності та будь-які ремонтні роботи узгоджуються із замовником. Терміни з ремонту обумовлюються з клієнтом до початку виконання робіт і становитимуть від 1 години до 7 днів за умови наявності всіх необхідних комплектуючих на складі.

Сервісний центр не несе відповідальності за таке:

аксесуари та приладдя (чохли, карти пам'яті тощо), не зазначені в заявці при здачі;

збереження інформації та контенту на пристрої та картах пам'яті;

цілісність захисних або декоративних плівок та стекол, приклеєних на пристрій;

Компанія в праві відмовити у послузі у разі надання клієнтом недостовірної інформації про пристрій (підробка, копія) або причини несправностей (апарат був залитий рідиною та ін.). При замовленні запчастин з їх установкою ви отримуєте розширену тримісячну гарантію на деталь та на виконану роботу. Для максимально швидкого та якісного відновлення пристрою вказуйте правдиву інформацію про пошкодження та попередні ремонти (якщо такі були). Доставку техніки в сервісний центр та оплату ви можете здійснити зручним способом, детальніше у розділі «Оплата та доставка».

Поширені помилки про ремонти та сервісні центри:

1.        «Ось у тому кіоску ремонтують дешевше!»

Пошуки сервісного центру чи майстра із найнижчими цінами часто обертається дуже сумнівною економією. Для надання якісних послуг з ремонту мобільних пристроїв необхідно мати дороге обладнання, штат кваліфікованих інженерів та склад оригінальних запчастин. Усе це формує вартість послуг. Тут можна провести порівняння з гарною клінікою та шарлатанами, які лікують усі хвороби однією таблеткою. Довіряючи ремонт мобільного «майстрам» із переходу, великий шанс, що потім доведеться відновлювати телефон у сервісному центрі, якщо це ще буде можливим.

 

2.        «Я можу купити копію та заощадити!»

Заощаджувати на комплектуючих теж не найкраща ідея. Згадайте, з яких причин ви вибрали смартфон відомого бренду, а не купили . name » телефон на 6 сім карт з телевізором. Величезна кількість підробок різних запчастин скуповують у Китаї на вагу! Зумовлено це тим, що самі виробники, знаючи якість своєї продукції, готові за ціною 1 оригінальної деталі продати цілу упаковку копій, припускаючи, що третина з них працюватиме. Трапляється, що доводиться встановлювати копію, коли оригінальну запчастину замовити у виробника вже неможливо і немає апаратів-донорів. У цьому випадку вас повинні проінформувати, як варіант, запропонувати копію деталі високого рівня, що пройшла тестування в інженерів компанії та відповідна необхідним характеристикам.

 

3.        «Чому доводиться довго чекати? Там це зроблять за 30 хвилин».

Сучасний темп життя диктує свої правила, поломка мобільного телефону чи планшета може завдати багато неприємних моментів. Звісно, хочеться відновити роботу пристрою максимально швидко. Повірте, в сервісному центрі також цього хочуть і виконують роботу в мінімальні терміни, але не нехтуючи всіма необхідними етапами. Тут слід почекати і отримати готовий до роботи і протестований пристрій, а не здавати його повторно на виправлення недоліків через короткий час.

 

4.        «Мене дурять і хочуть на мені заробити».

Іноді, начитавшись порад в інтернеті, клієнти самі впевнено ставлять діагноз своєму девайсу, що втратив працездатність. Без краплі сумнівів замовляють деталь, встановлюють і смартфон не працює! Перше, що спадає на думку - запчастина бракована. Але на практиці, у 80% випадків причина перебуває в іншому. Тільки повна діагностика на спеціальному устаткуванні покаже усі пошкоджені компоненти пристрою. Ми проводимо діагностику безкоштовно , повідомляємо клієнта про обсяг, остаточну вартість та терміни ремонту, після чого можна приймати рішення про купівлю запчастин та доцільність ремонту. Існує також міф про те, що під час ремонту вам підмінять оригінальні запчастини підробками. Звичайно, шахраїв можна зустріти в будь-якій сфері, але сервісний центр, який цінує своє ім'я та партнери, ніколи такого не допустить, можете бути впевнені.

 

5.        «Я не хочу чекати на запчастини».

Тисячі нових моделей пристроїв випускається щороку і не менше знімають з виробництва. З досвідом, майстри дізнаються слабкі місця різних моделей, найпоширеніші звернення до сервісу. Під популярні моделі та їх ймовірні несправності практично завжди є запчастини на складі. Але мати все – неможливо і не затребуване. Якщо ремонт потребує пристрій мало поширене або його виробництво давно припинили - знайти деталі для ремонту буває непростим завданням. Наші фахівці постараються в короткий термін підібрати оригінальну заміну модулю, що вийшов з ладу, але його пошук і доставка все одно займе якийсь час.

 

 

Насамкінець, рекомендуємо вибирати перевірений сервісний центр, читати відгуки, звертати увагу на авторизацію за брендами та враховувати лояльність великих корпоративних клієнтів. Це допоможе якісно і швидко відновити апарат без проблем і сюрпризів. «Мобільність деталей» має партнерські відносини з одним із найкращих авторизованих сервісних центрів в Україні – «Робім Гуд». Їм довіряють гарантійні ремонти мобільної техніки такі компанії як Алло та Comfy . Всі послуги із заміни запчастин, оформлені в нашому магазині, проводяться висококласними фахівцями «Робім гуд» швидко та з гарантією за найвигіднішими для наших клієнтів цінами.